مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-07اقتصادي

فارس من|موازین بهداشتی در کشتارگاه های خمین رعایت می شود


به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام شهرداری در اقدامی از ورود قصاب ها به کشتارگاه جلوگیری و تنها تعدادی سلاخ با کارت بهداشت و رعایت موازین بهداشتی کشتار را انجام می دهند.

- احمد طهرانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: هر ساله شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان در کشتارگاه دام خمین با توجه به تورم عوارضی دریافت می کند.

وی بیان کرد: به طور میانگین شهرداری سالانه 300 میلیون تومان در این زمینه خدمات ارائه می کند در حالی که سال گذشته بیش از 600 میلیون تومان برای تجهیز سردخانه و بهسازی کشتارگاه هزینه کرد.

فرماندار خمین تصریح کرد: بر اساس ضوابط بهداشتی گوشت باید حداقل 24 ساعت در سردخانه بماند که شهرداری سردخانه کشتارگاه دام را به استانداردهای لازم مجهز کرد.

طهرانی با بیان اینکه بهای خدمات هر سال بر اساس تورم 10 تا 20 درصد افزایش پیدا می کند، گفت: امسال در عوارض دام سبک و سنگین حدود 30 درصد افزایش قیمت داشتیم که دام سنگین 45 هزار تومان و دام سبک 27 هزار تومان بوده و در مقابل خدمات ارائه شده مبلغ ناچیزی است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام شهرداری در اقدامی از ورود قصاب ها به کشتارگاه جلوگیری و تنها تعدادی سلاخ با کارت بهداشت و رعایت موازین بهداشتی کشتار را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|موازین بهداشتی در کشتارگاه های خمین رعایت می شود

فارس من|موازین بهداشتی در کشتارگاه های خمین رعایت می شود